oh dhuha….

aku ade perasaan teringin menjadi rajin menghupdate blog sendiri macam orang lain..tapi aku ni bukan jenis orang yang istiqamah..pastu aku rase takde ape cite menarik nak share..cume bile rase ke’excited’an melampaui batasan barula aku akan menulis..haih..mungkin aku bukan di lahirkan sebagai penulis agaknye..hehe…dan dah jadi tabiat aku mengarang blog di ofis..bagusla..nampak sangat aku ade banyak masa terluang kat ofis kan..haha..ni la pekerja yang efisen..datang keje awal pahtu semangat, bertungkus lumus buat keje dalam 1 jam dan seterusnye relaaaaaxxx sampai petang…haha…hampeh x??? dulu mase mule-mule bercite-cite nak buat blog ni kononnye nak cerite pasal perjalanan hidup la tapi…..semangat nak menulis tu aku terlupe develope…takpela..at least, ni la tempat nak meluah perasaan yang terpendam ala-ala informative dairy gitu..

hari ni bile terbaca blog kisah klasik untuk masa depan ni rase macam teringin nak belajar buat solat dhuha..nak buat 2 rakaat je pun boleh..dua rakaat dhuha menarik rezeki dan menolak kepapaan (kitab ‘An-Nurain’). bukanlah maksudnye buat solat dhuha nak jadi kaye..tapi nak belajar memperbaiki diri…waktunye antara 8.00am hingga 11.00am..if aku sampai ofis pukul 8.15 so aku akan ade mase untuk buat sebab start keje 8.30am..insyaAllah..semoga Allah bukakan pintu hati aku untuk melaksanakannye..

amiiinn..

 

 

p/s: nak buat solat sunat, solat 5 waktu kene jage cik siti hasliza ooiii…

Leave a Reply

