jangan buat aku serabut!!….

dah masuk 3 hari..mud aku sangat tak baik..macam-macam berlaku buat emosi aku sangat tak stabil.

1st sekali sebab bos aku broke his promise..sebelum bagi keje janji akan suggest aku tok kenaikan gaji, tapi lastly tak naikkan pun..reason??sbb big boss dh letakkan syarat 1 year skali je boleh naik gaji..disebabkan bulan april lepas aku dah naik gaji so untuk september aku secara rasminye aku tak layak untuk disenarai putihkan untuk naik gaji..ciss..adil ke macam tu???keje aku bertambah tapi gaji tak boleh tambah…lagi bertambah bengang orang yang die suggest naik gaji adelah orang yang mmg kurang keje..hari-hari datang keje online je…pastu awal bulan selepuk gaji..hai…untung la nasib ko kan…bukan jeles tapi tak puas ati sebab tak adil..keje aku tak setimpal dengan keje yang aku buat..xpe…aku sabar lagi…

perkara kedua yang membuatkan emosi aku semakin tak stabil ialah bile condition nenek aku tak berape nak ok..kencing manis tinggi sangat dan terpakse ditahan wad untuk 4 hari..hmm…sebenarnye yang buat aku bengang bukan penyakit nenek tapi mulut anak die merangkap mak kepada sepupu aku yang tersangatlah lezer..eeee…die aje yang betol..bengangnye la….asyik tak puas hati dengan mak aku sebab mak aku tak dapat jage nenek aku hari-hari macam die..woi…mak aku keje la bukan mcm ko..dok kat rumah..keje kat rumah yang boleh sesuke hati nak kuar masuk keje..faham la sikit..orang lain tak pulak ko nak sound..apsal dengan mak aku je ko tak puas hati..sume mak aku buat salah..ko je yang betol..nak amek ubat ko kate salah…pastu bile orang suh ko amek ko canang cakap asyik ko je yang kene…hei..nasib la ko makcik aku…macam-macam…

Ketiga pulak sebab en.tunang dah stat nak buat hal…”hei..saye ni ade perasaan la syg..tolongla jangan buat hal..plez…”die buat ape rasenye tak perlula aku jelaskan kat sini..mane la tau die terbace entry ni…huhu…lain plak jadinye…

Apepun aku sangat berharap agar sumenye akan jadi baik..supaye aku tak terus moody dan jadi orang yang hepi semula…

P/s: Ya Allah tolong la permudahkan segala urusan aku…amin….

Leave a Reply

