first step..

arini ari kedua aku sebagai seorang pekerja yang belum terlatih..huhu..ni ke perasaan orang da keje..tugas menimbun..harus disiapkan..ni la kot bezanya private n government..letih menghadap komputer tapi xboleh nak online..masa belajar dulu sempat jugak nak mengonlinekan diri..sekarang ni, jangan harap..oh pengalaman..

pasti ramai yang tanya kenapa aku tak cari keje government..dan pasti aku ade alasan kenapa aku keje di private walaupun gaji belum berapa nak besar..alasan aku ialah aku nak cabar diri aku..boleh ke..??huhu..dengan bebas tugas yang berat n word2 yang aku tak tau ape maksudnye..huhu..sedey kan..

lastly, wish me luck la..semoga aku berjaya capai ape yang aku nak tu..harap-harap aku cukup kuat untuk merhadapan dengan dunia kerjaya..hehe..

p/s: waktu rehatĀ kat ofis..

2 thoughts on “first step..

  1. yang..
    wah syp2 da keje ni
    keje mane??
    private eh..
    takpe mule2 kite sume keje private sbb private ni tak byk mengular
    mase ngah muda n single ni keje pulun betol2
    carik pengalaman sebanyak mungkin
    then bila da pnat baru kite cari kerajaan
    tapi nati bile kite da lama lam private mesti pelik je tgk budaya org kerajaan keje kan
    hehe
    saya pon tak leh nak on9 either fesbuk or blog sbb keje banyak tak dan nak menjenguk
    nak berdedikasi pada kerja.
    nak kerja betul2
    hehe
    btw saya da keje stat minggu lepas
    ni baru minggu kedua
    jadi recruitment consultant
    hamek sume payroll saya belajar
    kene alert ngan nombor
    hehehe
    nway tahniah eh
    da dapat keje

Leave a Reply

